Домой В Украине Довідка про реєстрацію місця проживання: допомога в отриманні

Довідка про реєстрацію місця проживання: допомога в отриманні

247
0

Содержание

Для того, щоб користуватися всіма правами громадянина України, необхідно офіційно зареєструватися в тому місці, де планується проживання.

Довідка про реєстрацію за місцем проживання ПМП потрібна практично скрізь:

  • В школі;
  • у професійному навчальному закладі;
  • При вступі працювати;
  • при виїзді за кордон;
  • Оформлення медичного поліса;
  • Під час реєстрації власного бізнесу тощо.

Фахівці наголосили, що довідка про реєстрацію місця проживання видається за спеціальною формою №13, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України. Довідка надається органом держреєстрації, наділеним зазначеними повноваженнями відповідно до законів України.

Як відбувається отримання документіва ПМП?

Громадянину слід зявитися відділвідповідальний за реєстрацію з документамищо підтверджують його особу та статус (паспорт громадянина УкраїниIDкарткатимчасове
посвідчення громадянина Українипосвідка на проживанняпосвідчення біженцяпосвідчення людинияка потребує захисту.

ЧИТАТЬ ТАКЖЕ:  Собор Архангела Гавриила: как отмечается Благовест и что нельзя делать в праздник

Хтоможе отримати цю довідку згідно із законодавцем?

Відповідаючи на це питанняфахівці вказали на такі позиції:

  • Сама людина, кому потрібна довідка;
  • Батьки;
  • Усиновлювачі;
  • Опікуни;
  • Опікуни.

Особа за довіреністю, оформленою належним чином. У такому разі знадобиться паспорт тієї людини, на яку видано довіреність.

Для забезпечення безпеки громадян України, які мають намір пройти реєстрацію або отримати довідку за формою №13 про реєстрацію з ПМП, слід уточнити графік прийому громадян, і з’явитися до закладу у визначений час. Можна скористатися номерами контактних телефонів, які вказані на сайті закладу. Графік роботи закладу має бути опублікований на сайті. Можливо, раціональне рішення полягає в попередньому записі, скориставшись яким можна отримати низку істотних переваг:

  • раціональне використання свого часу;
  • Неспішна, ретельна підготовка до візиту;
  • Вибір необхідних документів для реєстрації, список яких наводиться в інструкції.

Фахівці, які працюють у компанії, детальніше розкажуть про процедуру та допоможуть зібрати документи.