Содержание
Для того, щоб користуватися всіма правами громадянина України, необхідно офіційно зареєструватися в тому місці, де планується проживання.
Довідка про реєстрацію за місцем проживання ПМП потрібна практично скрізь:
- В школі;
- у професійному навчальному закладі;
- При вступі працювати;
- при виїзді за кордон;
- Оформлення медичного поліса;
- Під час реєстрації власного бізнесу тощо.
Фахівці наголосили, що довідка про реєстрацію місця проживання видається за спеціальною формою №13, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України. Довідка надається органом держреєстрації, наділеним зазначеними повноваженнями відповідно до законів України.
Як відбувається отримання документіва ПМП?
Громадянину слід з’явитися відділ, відповідальний за реєстрацію з документами, що підтверджують його особу та статус (паспорт громадянина України, ID—картка, тимчасове
посвідчення громадянина України, посвідка на проживання, посвідчення біженця, посвідчення людини, яка потребує захисту.
Хтоможе отримати цю довідку згідно із законодавцем?
Відповідаючи на це питання, фахівці вказали на такі позиції:
- Сама людина, кому потрібна довідка;
- Батьки;
- Усиновлювачі;
- Опікуни;
- Опікуни.
Особа за довіреністю, оформленою належним чином. У такому разі знадобиться паспорт тієї людини, на яку видано довіреність.
Для забезпечення безпеки громадян України, які мають намір пройти реєстрацію або отримати довідку за формою №13 про реєстрацію з ПМП, слід уточнити графік прийому громадян, і з’явитися до закладу у визначений час. Можна скористатися номерами контактних телефонів, які вказані на сайті закладу. Графік роботи закладу має бути опублікований на сайті. Можливо, раціональне рішення полягає в попередньому записі, скориставшись яким можна отримати низку істотних переваг:
- раціональне використання свого часу;
- Неспішна, ретельна підготовка до візиту;
- Вибір необхідних документів для реєстрації, список яких наводиться в інструкції.
Фахівці, які працюють у компанії, детальніше розкажуть про процедуру та допоможуть зібрати документи.